lunes, 30 de marzo de 2009

Korrika 16 2009

Kaixo gu los furbis taldea gara eta Ana Matéri eta Iñigo Orellari galdetegi bat egin diogu korrika eta euskara ikasteari buruz eta hor doa:

Taldea:Zenbat urterekin hasi zinen euskara ikasten?
Ana:20 urterekin hasi nintzen.
Iñigo:13 urterekin hasi nintzen.
Ta: zergatik?
A: Nafarroan bizitzen hasi nintzelako eta hemengo hizkutza ikasi nahi nuelako.
I:Hemengo hizkuntza polita zela iruditu zitzaidalako.
Ta:Non ikasi zenuen euskara?
A: Lizarran,Iruñan eta Lazkaoko euskaltegietan.
I:AEK-an
Ta:Asko kostatu zitzaizun?
A:Bai gogorra izan zen, handia zarenean gehiago kostatzen delako.
I:Bai urte batzuk astean 8 ordu ikasten nuen.
Ta: Nongoa zara?
A:Segobiakoa naiz.
I:Berriozarkoa naiz.
Ta:Han euskara hitz egiten da?
A:Ez! ez da pentsatu ere.
I:Bai asko.
Ta:Nola iritsi zinen Lizarrara?
A:Rafa.s ezagutu nuelako eta berarekin ezkondu nintzelako.
I:Tuteran nengoen ikasten eta Lizarrara etorri nintzen.
Ta:Noizbait egin duzu korrika KORRIKAN?
A:Korrikan beti egiten dut korrika eta inoiz ez dut lekukoa eraman baina nire alabak eraman du.
I:Bai eta lekukoa eraman dut.
Ta:zer esan nahi du zuretzat KORRIKA?
A:Elkartasuna euskararen alde.
I:Festa alaia kristona eta dibertigarria.
Ta:Nola animatuko zenuke euskaraz hitzegiten ez dakien norbait euskara ikasteko?
A:Beste hizkuntz bat da eta bide asko irekitzen zaizkizu.
I:Hizkuntzaren atzean kultura dago eta euskalduna izatea polita da.

No hay comentarios: